Stále spolu

15.08.2012 23:35

 

Hurá další měsíc.

Dobrý den uplynul další měsíc, a já vám s radostí oznamuji, že holky to zvládly perfektně.

Za tento měsíc se stalo tolik věci, a nebudete tomu věřit my, MÁME KOČÁREK.

Konečně mají naše berušky výhled do světa a pohodlíčko. Víte co to pro mě znamená, i když nechodíme a nic ale ten kočárek si naprosto užívají a já tím pádem taky protože když jsou spokojené dětičky maminka jen září.

Je fakt, že s kočárkem jelikož váží cca 70 kg je těžký a veliký a proto byl problém ho dát do auta, proto jsme musely pořídit jiné a díky rodině a stále ještě dobrým lidem, kterým chci opravdu z celého srdce poděkovat se to podařilo a my máme pro holčičky i nové autíčko, takže k lékařům už je cestování pohodlnější a hlavně klidnější.

No holky jsou jinak hrozně šikovné začaly jsme cvičit Vojtovu metodu no začaly spíše jsme navázaly tam, kde jsme přestaly no asi tak nějak bych to řekla. Holkám to strašně moc prospívá a jsou v tom čím dál lepší hodně teda apelujeme na nožičky, protože se nám hodně začaly křivit takže já tomu říkám lámem nožky do pravého úhlu teď´d nám ale hodně pomáhají ortézy které holky mají zatím je dáváme jen na 2 hodinky denně protože pak se umějí fakt hodně rozčílit když už je to déle.Začaly nebo spíše jsem se naučila holky dávat na bříško takže to si užívají no jo skoro po roce na bříšku to je pro ně slast a ještě hlazení to jen odfrkuji.

Taky jsme zase byly u pana doktora obvodního ten nám hnedka dal očkování které mělo být už kdy no ale bohužel kuli SMA to nešlo takže teď se to vše vrací do starých kolejí. No jinak se teda pochlubím jak vykrmujeme

ETULKA – 9300 G 81 CM

LOTULKA-8400 G 79 CM a tady tahle slečna už dýchá oběma plícemi ne jen jednou jak dříve takže mě pan doktor moc potěšil

Takže jsme zdravoučké doufám že to nezakřiknu a spokojené

 

 

—————

Zpět